As salam. Hello ladies. ^_^
Heee....weekends. Apa lagi boleh buat selain memenuhi jemputan sosial. Hehehe. Memula I ingatkan last weekend takde jemputan. Boleh la nak bercengkerama dengan hubby kat rumah. Hehe. Dengan tak semena-mena *wah! drama! Heee* teringat my friend ni. Gelabah cari her wedding card. Then tengok date....26 Feb........."Ehhhh B...kita ada wedding la today" I told husband. huhuhuhu. Nasib baik teringat. Dengan pantas kami bersiap kerana perut dah berlagu sedih. hehehe.
Naib baik tak jauh. I ingat kan the wedding will be in March. Rupa-rupa nya that's for her husband's side. Maklumlah....dua-dua pun my ex-schoolmates. Confused.
T_T So...off we go to
NadHoney and Man's Wedding. ^_^
 |
| The invitation card. Cuteness. ^_^ |
 |
| Konon-konon bersiap dengan cepat. Padahal sempat je tepek make up and tudung lilit-lilit. Hahaha XD |
The wedding bertempat di Pusat Komuniti Taman Ibukota Kuala Lumpur. Sangat senang nak cari. Seriously. Heee. Sebab dekat dengan Uptown Danau Kota. Heee. Tapi sebab takut sesat, kami on GPS jugak.
 |
| Pusat Komuniti Taman Ibukota. Kereta tu salah masuk. kihkih. |
Okay. Sampai dah. Jom masuk ke dewan. Hehehe ^_^
 |
| The guests entrance |
Masuk-masuk je salam Dato' dan Datin...sambil Datin tanya..."
kawan Nad ke? Haaa...kalau kawan Nad pergi sign guestbook" Hehehe. Kami pun pergi ke tempat yang dimaksudkan. Coolness sebab I signed kat atas frame. ^_^
 |
| Guest frame station. |
Baguskan? At least lepas majlis tak payah nak buat apa-apa dah. Gantung je. Brilliant,
Nad. Hehe. Then I jumpa few of my ex-schoolmates. Salam-salam tapi tak sempat nak bergambar sama-sama. Sebab they all dah habis makan and tengah tunggu queue nak bergambar. T_T Jadi I dengan husband terus ke buffet station and makan. ^_^
Selesai sogokkan perut dengan makanan, mula lah operasi I nak snap some pictures. So...here they are. Enjoy. ^_^
 |
| Cute and simple centerpiece. Fresh flowers okay. Hehe |
 |
| The view from the wedding arch. Coolness. |
 |
| The walkway aisles and the cake and the high table and the throne. hihihi. |
 |
| Sebelum wedding arch tadi...ada ice sculpture. Duduk diam-diam kat aircond tu. Hihi. |
 |
| The walkway aisle upclose and personal. hehehe. |
 |
| The bride and groom on the beautiful dais. Spotted, the pengantin lama kat sebelah tu. Hehehe. Cantik makeup Nad hari tu. |
|
Husband kata
Nad macam muka orang putih sikit. I cakap kat husband...
Nad nampak macam minah arab. Cantik sangat. ^_^ Nak tau who's the MUA go check her blog
HERE. Hopefully she'll do review soon. Hehehe. Lastly..the doorgift.
 |
| Cute TQ tag. I bet it must be homemade. Cantik. ^_^ |
|
|
So...tu lah aktiviti sosial kami pada weekend lepas. Next week tak tahu la siapa punya wedding pulak. Huhuhu.
To Nad and Man,
Two lives joined together
Two hearts that beat as one
As you begin you life together
May all your days be filled with love
Cheers.
Congratulations.
XOXO,
Liyana SCR
Comments
@Rini, a ah. rase cam pelik gak guest frame. tapi I pun xtau nak panggil ape. hihihi XD
anyway both of them are sweet couples.wedding diorang sangat mengancam.chantek!(^_^)