Door Gift Idea. Cute Ones!

Salam ladies. ^__^

Semalam masa blogwalking....terjumpa this one cool blog. Seriously I was like...."alahhhh kenapa tak jumpa before kahwin hari tu...sobsob". Tapi takpelah. I share dengan you girls yang masih mencari-cari idea untuk door gift. I dah mintak permisi dari puan empunya blog untuk share her cool stuffs kat sini. Hehehe.

Jom take a look at these!


Yes! They are cupcakes! Tapi dibuat dari fabrics! Cute kan? Sangat sesuai buat doorgift VIP ke camtu. Boleh simpan lama. Dijamin tak dihurung semut. Haha.

Bak kata Rilla "Cuteness overload". hahaha XD

Cute rasa nak pengsan. Kan? 

They do in bulk too. Jadi seswaiiiiii sangat untuk doorgift! ^_^


Interested? Go check the blog. AMFEAZ'S CREATIVE COLLECTIONS

Comments

Emme Amalina said…
dear...sgt2 sweet...
suke la idea nih! =)
amfeaz said…
salam liyana :) thanx dear for this 'cute' entry :) hahah...x tahan bile u stated "Cute rasa nak pengsan" :D anyway, thanx so much for sharing this entry as an idea for b2b yg still searching for unique doorgift, yet affordable :) may Allah bless u always :)
Liyana SCR said…
mizzunderstood, best kan? I pun suke. rase nk order. hehehe

Amfeaz, sharing is caring. If the product is nice...y not share kan? ^_^ I love ur stuffs. ^__^ thanx for the wish. ^_^
Ananaifa Foods said…
-salam perkenalan dan akak nak tumpang iklan sikit ye TT-

Salam to blogger sume ^___^

mencari cari doorgift utk majlis kenduri kahwin mahupun jamuan keraian anda? cuba lawati blogspot Ananaifa di waffle-comel-ananaifa.blogspot.com dan sekiranya berminat dengan tawaran kami, bolehlah proceed for next action ya!

//Jazakallah & Jazakallah again TT ^___^//
Yan Wai Hong said…
wow, very nice door gift
Feel like pain to eat this kind of cakes also:-)